Happy weekend!

Igar var jag trott. Ville mest bara chilla i soffan(vilket jag gjorde). Fixade mina naglar och det fick bli en morkbrun farg denna gang. Gillart! Hade ju alltid fransk innan men tycker faktiskt inte det ar sa snygg pa vintern. Ser trakigt ut och for somrigt. Imed att jag ar expert pa vad som ar snygg maste det ju vara sant?
Naval, idag ar det fredag! Det blir pa dimt med mina foraldrar. Borjat alskat dumplins sa det far bli det idag och plugg. Det ar 21g i London . . 
 
Stada . Tvatta lakan ska ocksa fixas men plugget nr 1. Nar jag tjanar mycket pengar ska jag alltid ha en staderska pa fredagar. Yepp yepp. 
 
Happy weekend and dont forget to smile 👍
Vardagsskötsel | |
#1 - - filuren:

hoppas Maja inte märkte smällarna igår.
Guy Fawkes firandet hade börjat i vår gata( grannarna under oss)

Upp