Torsdag

Imorgon ar det Hallowean och jag alskar ju det. Funderade pa att kopa en pumpa igar och fixa med det, men jag kanner att jag inte rikigt har tid till det(fast tid har man ju oftast, galler att priotera) Skolan far ju komma forst. Nu ska jag snart fixa mig och sen snabb ut med Majis och sen sticka till skolan.
 
Det har varit helt galet fint vader har i London. 19 grader och sol. Imorgon  21 grader dock moln. Men hej? Vi ar inne i November. I don't mind! Antligen har jag fatt ratt pa min data. Lamnade den i Camden Town for skarmen slutade fungera och sen fungerade inte skarmen med laddaren i - ah men nu fungerar den iallafall. SKONT!
 
Stressad som vanligt nu. haha
 
Dusch - Kla mig - Sminka mig(snabbt) - Ut med Majis - Ga till tub - Hoppa av vid Moorgate - Ga till skolan
Vardagsskötsel | |
#1 - - filuren:

man får slita om man vill ligga på topp!
Slit på :)

Upp